Τέσσερις λόγοι να βάλεις τα προβιοτικά στη ζωή σου

Διαδώστε αυτό το άρθρο:

Πολύ συχνά το τελευταίο διάστημα γίνεται λόγος για τα προβιοτικά. Βλέπεις στο σούπερ μάρκετ τρόφιμα εμπλουτισμένα με προβιοτικά, ακούς τους διαιτολόγους να αναφέρονται σε αυτά, οι γιατροί μαζί με την αντιβίωση σου προτείνουν να τα πάρεις και υπάρχουν και πάρα πολλά σκευάσματα στο φαρμακείο. Τι είναι τελικά αυτά τα προβιοτικά;

Τα προβιοτικά είναι «φιλικοί» ζωντανοί μικροοργανισμοί (βακτήρια) που τους συναντάμε σε συγκεκριμένα τρόφιμα/προϊόντα και η λήψη τους βοηθάει στην εντερική και όχι μόνο υγεία του ατόμου.

1. Πρώτος λόγος για να τα αγαπήσεις είναι γιατί με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από εκείνα τα φουσκώματα που παρατηρείς συχνά χωρίς λόγο, καθώς κρατούν σε ισορροπία τη μικροχλωρίδα του εντέρου σου.

2. Σε βοηθούν να νιώθεις καλύτερα, αφού συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση των μικροθρεπτικών συστατικών, όπως το ασβέστιο και το μαγνήσιο που παρέχονται από τις τροφές.

Loading...
 

3. Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα που τώρα με τα κρύα και τις διάφορες ιώσεις είναι αρκετά πεσμένο, καθώς σε προφυλάσσουν από την ανάπτυξη παθογόνων μικροβίων.

4. Τέταρτο και τελευταίο, τα προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σωματικού σου βάρους, αφού, σύμφωνα με δημοσιευμένες έρευνες, είναι δυνατό να μειώσουν το ποσοστό του λίπους , είτε μειώνοντας τα επίπεδα των λιποκυττάρων είτε επαναφέροντας την εντερική χλωρίδα ατόμων που είχαν κάποια παραπάνω κιλά.

Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να σε πείσουν, τότε μάθε και αυτό, ερευνητές απέδειξαν πειραματικά ότι η κατανάλωση γιαουρτιού με προβιοτικά συνέβαλε σημαντικά στη μείωση της λιπώδους μάζας. Μήπως ήρθε ή ώρα να γίνεις φαν του γιαουρτιού ή του κεφίρ;

Καρτσωνάκη Χριστινα
Bsc, Msc, Κλινικη Διαιτολογος-Διατροφολόγος
Μόνιμος συνεργάτης στο κέντρο χορού και ψυχολογίας Dance your soul


 

ΠΗΓΗ: www.onmed.gr

loading...
loading...
Loading...