ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Οι Μπανάνες σε κάνουν Ευτυχισμένη! Δες αυτό κι άλλα 6 οφέλη που σίγουρα δε γνώριζες

Να γιατί αγαπάμε τις μπανάνες!

Όταν σε ρωτούν ποιο είναι το αγαπημένο σου φρούτο ή ποιο φρούτο τρως περισσότερο από τα άλλα, μία είναι η απάντηση που δίνεις πάντα: μπανάνες. Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου γιατί πραγματικά είναι το πιο τέλειο, γευστικό και νόστιμο φρούτο που υπάρχει.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες (Α, Β, C, D), περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και έχει μόνο 88 θερμίδες. Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτά τα θετικά στοιχεία του φρούτου αυτού. Παρακάτω θα δεις 7 οφέλη της μπανάνας που σίγουρα δε γνώριζες και αν μέχρι τώρα δεν τις έτρωγες, τώρα θα γίνουν οι αγαπημένες σου.

#1. Μπορούν να σε κάνουν ευτυχισμένη

Loading...

Όπως ήδη σου αναφέραμε οι μπανάνες είναι μία πλούσια πηγή μαγνησίου, το οποίο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία μας. Για την ακρίβεια είναι τόσο σημαντικό, που δεν μας επηρεάζει μόνο σωματικά, αλλά και συναισθηματικά. Είναι υπεύθυνο για τη διάθεση μας και να διατηρεί το πνεύμα μας σε υψηλά επίπεδα.

#2. Περιορίζουν την πείνα
Όλοι ξέρουν ότι οι μπανάνες είναι μια σημαντική προσθήκη σε μια δίαιτα, αλλά δεν είναι μόνο ευεργετική για τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά τους. Στην πραγματικότητα, λόγω της περιεκτικότητας τους σε φυτικές ίνες (αν και δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές), οι μπανάνες είναι μια τέλεια λύση για τον περιορισμό της όρεξης σου.

Εάν κάποια στιγμή πεινάσεις δηλαδή, θα ήταν προτιμότερο να φας μία μπανάνα (που περιέχει πρωτεΐνη) από το να φας ένα σνακ για να ικανοποιήσεις την πείνα σου. Οι μπανάνες έχουν μία συγκεκριμένη ποσότητα άμυλου που το σώμα μας δεν είναι σε θέση να αφομοιώσει εύκολα, οπότε με το να τις τρως θα αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

#3. Μειώνουν το άγχος και αυξάνουν την ενέργεια σου
Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει, πως όταν καταναλώνεις σνακ και φαγητά που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες πέφτεις σε ένα «κώμα». Οι μπανάνες μπορεί να περιέχουν υδατάνθρακες, ωστόσο είναι όσοι χρειάζεσαι για να ενισχύσεις την ενέργεια σου και να μειώσεις το άγχος σου.

3e574985c1eb0b22f58b74575c9256a4

#4. Όσο πιο πράσινες είναι, τόσο περισσότερες φυτικές ίνες περιέχουν
Ξέρουμε πως όταν οι μπανάνες είναι λίγο άγουρες δεν σου αρέσουν και πολύ και δυσκολεύεσαι να τις φας. Μάθε όμως, πως όσο πιο πράσινες είναι, τόσο πιο ευεργετικές είναι για την υγεία σου. Όσο πιο άγουρες (πράσινες) είναι, τόσο περισσότερες φυτικές ίνες περιέχουν.

#5. Σε κάνουν να δείχνεις μικρότερη
Θυμάσαι που πάντα σου έλεγε η μαμά σου, πως αν τρως πολλές μπανάνες δεν θα γερνάς; Αυτό ακριβώς εννοούσε, πως όσο περισσότερες μπανάνες τρως, τόσο πιο μικρή θα φαίνεσαι. Τα θρεπτικά συστατικά τους και όλα όσα περιέχουν οι μπανάνες, «φροντίζουν» το δέρμα σου και δεν δημιουργούνται ρυτίδες.

#6. Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά
Μπορεί να μην υπάρχει καμία απολύτως απόδειξη, πως τρώγοντας μπανάνες προλαμβάνεις τον καρκίνο, ωστόσο ό,τι και αν έχεις διαβάσει, το φρούτο αυτό είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθάει τόσο στην αποκατάσταση του DNA, όσο και των κυττάρων. Πόσες φορές άλλωστε δεν έχεις δει DIΥ συνταγές με μάσκες προσώπου κ.ο.κ;

#7. Μειώνουν την αρτηριακή πίεση
Όταν ακούς για τις μπανάνες, το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό είναι η πλούσια περιεκτικότητα τους σε κάλιο. Αλλά τι ακριβώς σημαίνει αυτό για τον ανθρώπινο οργανισμό; Λοιπόν το συγκεκριμένο μεταλλικό στοιχείο είναι γνωστό για πολλά εκπληκτικά πράγματα στον οργανισμό, αλλά το κυριότερο είναι η ικανότητα του να βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, επειδή μειώνει την επίδραση του νατρίου, σύμφωνα με το American Heart Association.

Πρέπει να γνωρίζεις, ωστόσο, ότι αν πραγματικά θέλεις να μειώσεις την αρτηριακή οι μπανάνες παίζουν δευτερεύοντα ρόλο σε μία συνολική και ισορροπημένη διατροφή. Γι’ αυτό μην ξεχάσετε να πάρεις το υπόλοιπο κάλιο που χρειάζεσαι από άλλα φρούτα και λαχανικά.


 

ΠΗΓΗ: www.queen.gr

loading...