Γιατί δεν χάνω σωματικό λίπος;

Γιατί δεν χάνω σωματικό λίπος;

Υπάρχουν κάποιες παγίδες στη διατροφή, στις οποίες μπορεί να πέφτουμε χωρίς να το καταλάβουμε

Η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Δέσποινα Μαρσέλου, εξηγεί τους λόγους που μπορεί να μην χάνουμε λίπος, ενώ βρισκόμαστε εν μέσω προσπάθειας απώλειας βάρους.

Κάνετε όλα τα «σωστά πράγματα», αλλά δεν χάνετε σωματικό λίπος; Αυτές θα μπορούσαν να είναι οι αιτίες, εκτός από τις προφανείς π.χ. όπως οι ορμονικές διαταραχές.

Loading...

Το διαιτολόγιό σας είναι υποθερμιδικό
Ενώ, κατά μέσο όρο, οι 1200 θερμίδες συχνά προτείνονται από τους κλινικούς διαιτολόγους για την απώλεια βάρους, αυτός ο αριθμός είναι πολύ χαμηλός εάν ασκείστε τακτικά και έντονα. Αν η πρόσληψη θερμίδων σας είναι πολύ χαμηλή αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του μεταβολικού σας ρυθμού με την πάροδο του χρόνου, πράγμα που σημαίνει ότι καίτε λιγότερες θερμίδες και δεν βλέπετε αποτέλεσμα στο σώμα σας. Για τον λόγο αυτό, κρατήστε ως βάση τις 1200 θερμίδες που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά για απώλεια βάρους και προσθέσετε άλλες 200-300 θερμίδες/ώρα της δραστηριότητας που κάνετε την ημέρα.

Τρώτε τη νύχτα
Εάν καταναλώνετε πάρα πολύ λίγες θερμίδες όλη την ημέρα αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τρώτε υπερβολικά το βράδυ και αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την επιτυχή απώλεια βάρους και καύσης λίπους. Μπορεί να ξεκινάτε με ένα ελαφρύ πρωινό και ένα μικρό μεσημεριανό γεύμα ή να το παρακάμπτετε, αλλά όταν φτάσει το βράδυ το σώμα σας στέλνει απεγνωσμένα μηνύματα ότι δεν κατανάλωσε αρκετές θερμίδες όλη την ημέρα και τις χρειάζεται! Για να αποφύγετε την κατανάλωση υπερβολικών θερμίδων από το απόγευμα και μετά φροντίστε το μεσημεριανό σας γεύμα να περιέχει οπωσδήποτε υδατάνθρακες, όπως γλυκοπατάτα ή καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη από ψάρια, κοτόπουλο ή φασόλια μαζί με μπόλικη σαλάτα.
Επίσης καταναλώνετε και πλούσια σε πρωτεΐνες ενδιάμεσα σνακ, όπως κάποιο τυρί και κράκερ ή φρούτα ή αμύγδαλα και φρούτα κ.λπ.

Γιατί δεν χάνω σωματικό λίπος;

Ο καφές με ζάχαρη και γάλα αποτελεί ένα μικρογεύμα

Δεν μετράτε τον καφέ ή τους χυμούς
Δεν υπάρχει πρόβλημα να πιείτε έναν ή δύο καφέδες την ημέρα, με την προυπόθεση να είναι σκέτοι, χωρίς ζάχαρη. Εάν όμως δεν μπορείτε να αποχωριστείτε τη ζάχαρη, εκεί υπάρχει πρόβλημα διότι η κατανάλωση ζάχαρης απελευθερώνει απότομα την ινσουλίνη και εκείνη με τη σειρά της αποθηκεύει το λίπος. Ένας καφές με γάλα όπως π.χ. ο καπουτσίνο έχει τόσες θερμίδες όσο ένα μικρογεύμα, οπότε καλύτερα να φάτε, παρά να πιείτε τις θερμίδες σας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους χυμούς. Είναι προτιμότερο να φάτε το φρούτο που θα σας χορτάσει για περισσότερη ώρα παρά να το πιείτε που θα ανεβάσει απότομα την ινσουλίνη και θα σας κάνει να πεινάσετε πολύ γρήγορα.

Δεν υπολογίζετε τις… μπουκίτσες
Οι περισσότεροι από μας υποτιμάμε το τι τρώμε σε καθημερινή βάση. Όμως στην απώλεια βάρους όλα μετράνε.
Όταν καταναλώνετε π.χ. ένα σοκολατάκι στο γραφείο, ένα κρακεράκι, ένα μπισκότακι κ.ο.κ. είναι θερμίδες, δεν είναι αόρατες επειδή είναι μια μπουκιά! Μην πέφτετε στην παγίδα να λέτε πως αυτά δεν μετράνε. Αν τα προσθέστετε στο τέλος της ημέρας θα νιώσετε έκπληξη από το γεγονός ότι σας φορτώνουν με επιπλέον 300-500 θερμίδες κάθε μέρα χωρίς να το καταλαβαίνετε.

Δέσποινα Μαρσέλου
Κλινική διαιτολόγος με εξειδίκευση στα αυτοάνοσα


ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr

loading...

loading...
Loading...

Διαφημίσεις