Με αυτά τα δύο συστατικά στη διατροφή σου θα εξαφανίσεις το κοιλιακό λίπος μια και καλή

Διαδώστε αυτό το άρθρο:

Καλοκαίρι έρχεται…

Όπως έχεις καταλάβει εδώ και τρεις ημέρες έχουμε μπει στην άνοιξη, πράγμα που σημαίνει πως το καλοκαίρι ειναι πια πιο κοντά από ποτέ. Ούτε θα καταλάβεις πως από τον Μάρτιο θα έχουμε φτάσει στον Ιούνιο και θα κάνεις τις πρώτες σου βουτιές σου στην θάλασσα.

Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να έχουμε αποκτήσει και το κατάλληλο σώμα για να φορέσουμε το μαγιό μας και να «οργώσουμε» με την άνεση μας τις παραλίες. Και μπορεί η εγγραφή σου στο γυμναστήριο να έγινε -έστω και λίγο καθυστερημένα-, πρέπει όμως αναλόγως να φροντίσεις και τη διατροφή σου.

Και επειδή συμπάσχουμε μιας και το χειμώνα που μας πέρασε του δώσαμε και κατάλαβε στο φαγητό και η κοιλίτσα μας πετάει λίγο, βρήκαμε δύο συστατικά που πρέπει να προσθέσεις (-ουμε) στη διατροφή σου προκειμένου να κάψεις σίγουρα το κοιλιακό λίπος.

Loading...
 

#1. Λάδι canola (και όχι μόνο)
Έλαιο canola, λινέλαιο (από λιναρόσπορο δηλαδή), ελαιόλαδο, φυστικέλαιο, σάλτσα πέστο, έλαιο καρδάμου, σησαμέλαιο, σογιέλαιο, ηλιέλαιο και καρυδέλαιο είναι τα λάδια που μπορείς να χρησιμοποιείς στη διατροφή σου με την σωστή σειρά και στη σωστή ποσότητα.

Δηλαδή, τσιγάρισε τα φαγητά σου με σησαμέλαιο, φυστικέλαιο ή έλαιο canola, τηγάνισε με καρυδέλαιο ή ελαιόλαδο, μαγείρεψε με έλαιο καρδάμου, σογιέλαιο ή ηλιέλαιο και χρησιμοποίησε το λινέλαιο σε σάλτσες ή σαλάτες (s.o.s το λινέλαιο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μαγείρεμα). Εάν στις συνταγές αναφέρεται 1 μερίδα λάδι, η μερίδα αυτή ισούται με μία κουταλιά της σούπας.

#2. Ξηροί καρποί και σπόροι
Χρησιμοποίησε σπόρους και ξηρούς καρπούς στη διατροφή σου. Φυσικά καβουρδισμένους και ανάλατους.

Αυτοί που μπορείς να χρησιμοποιείς περισσότερο είναι: αμύγδαλα, καρύδια Βραζιλίας, φυσικό φυστικοβούτυρο, καβουρδισμένα κάσιους, καβουρδισμένα φιστίκια, καβουρδισμένοι ηλιόσποροι, φουντούκια, καρύδια, πεκάν, κουκουνάρι, ψημένους σπόρους κολοκύθας, ηλιόσπορους και καρύδια.

Μπορείς είτε να τους φας σαν σνακ ή να τους χρησιμοποιήσεις στη σαλάτα σου. Μία μερίδα ισούται με 2 κουταλιές της σούπας.


 

ΠΗΓΗ: Queen.gr

loading...
loading...
Loading...