ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΓΕΙΑ

8 υπέροχες υπερ-τροφές που ενδυναμώνουν τα δόντια και παρεμποδίζουν τη διάβρωση του σμάλτου

Το χαμόγελό σας είναι συνήθως αυτό που αρχικά εντυπωσιάζει τους άλλους. Εάν θέλετε να είστε σίγουροι ότι τα λευκά σας δόντια παραμένουν δυνατά, πρέπει να τα προσέχετε. Παρόλο που το τακτικό βούρτσισμα και το οδοντικό νήμα είναι απαραίτητα, οι τροφές που καταναλώνετε μπορούν να παίξουν και αυτές σημαντικό ρόλο στη στοματική σας υγεία.

Αυτές οι υπερ-τροφές ωφελούν κατά πολύ τον οργανισμό. Ωστόσο, ίσως να μη γνωρίζετε το πόσο ωφελούν και τα δόντια σας. Εάν αναζητείτε επιπλέον προστασία, πρέπει να προσέχετε τις τροφές που καταναλώνετε. Είστε περίεργοι να μάθετε περισσότερα; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε ποιες τροφές πρέπει να τρώτε για να διατηρήσετε το θαυμάσιο χαμόγελό σας!

  1. Σοκολάτα

Οι λάτρεις της σοκολάτας σίγουρα θα χαρούν πολύ που τη βλέπου στη λίστα. Η μαύρη σοκολάτα είναι εξαιρετική για την προστασία των δοντιών. Η σοκολάτα περιέχει κακάο και το κακάο περιέχει τανίνη. Η τανίνη βοηθάει στην προστασία των δοντιών από τη διάβρωση και μειώνει τις φλεγμονές των ούλων. Επίσης, η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμηση των βλαβερών βακτηριδίων στο στόμα. Αυτοί είναι λοιπόν λόγοι για τους οποίους πρέπει να τρώτε περισσότερη σοκολάτα.

Loading...
 
  1. Σέλινο

Το τραγανιστό σέλινο είναι κάτι παραπάνω από ένα αναζωογονητικό σνακ. Βοηθάει και τα δόντια σας. Οι ίνες που περιέχονται στο σέλινο βοηθούν στον καθαρισμό των δοντιών ενώ όταν το μασάτε για αρκετή ώρα, εξισορροπείται το επίπεδο του pH στο στόμα σας. Το αποτέλεσμα; Το σμάλτο σας θα είναι προστατευμένο από την πλάκα που εμφανίζεται στα δόντια.

  1. Γάλα

Το γάλα είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης D που συντελεί στην υγεία των δοντιών και των οστών. Όταν πίνετε γάλα σε τακτική βάση βοηθάτε στην επανόρθωση του σμάλτου και διατηρείτε τα δόντια σας υγιή. Έχετε δυσανεξία στη λακτόζη; Προτιμήστε το γάλα σόγιας.

  1. Μήλα

Τα μήλα είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών και ένα φυσικό διάλυμα για τον καθαρισμό των δοντιών καθώς η υφή τους συντελεί στο τρίψιμο των δοντιών. Να τρώτε ένα μήλο έπειτα από το γεύμα σας για να συμβάλετε στη μείωση της εναπόθεσης υπολειμμάτων τροφών στα δόντια.

  1. Πορτοκάλια

Το οξύ και οι βιταμίνες που περιέχονται στα πορτοκάλια λειτουργούν ως φυσικά καθαριστικά και ως νήμα για τα δόντια σας. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να αφήνετε το οξύ να παραμένει στα δόντια σας για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς θα μπορούσε να συμβάλει στη διάβρωση του σμάλτου. Να θυμάστε να ξεπλένετε τα δόντια σας για να αποφευχθεί αυτό το πρόβλημα.

  1. Μαϊντανός

Ο μαϊντανός έχει φυσικές ιδιότητες που δροσίζουν την αναπνοή και παρεμποδίζουν τα βακτηρίδια που μπορούν να καταστρέψουν το σμάλτο στα δόντια σας. Μπορείτε να μασουλάτε ένα κομμάτι μαϊντανού αντί για τσίχλα για να δείτε αυτά τα οφέλη.

  1. Τυρί

Το τυρί ουδετεροποιεί τα οξέα στο στόμα σας και έτσι προστατεύεται το σμάλτο από την υπερέκθεση σε αυτά. Μπορείτε να τρώτε ένα μικρό κομμάτι τυρί μετά το βραδινό για να αποφευχθεί η διάβρωση των δοντιών.

  1. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης D και βοηθάει στην απορρόφηση του ασβεστίου που ενδυναμώνει τα δόντια.

Επιμέλεια κειμένου   Σωτηριάδου Χριστίνα


 

Πηγή κειμένου και εικόνας remedydaily.com

loading...
loading...
Loading...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση