Newsitamea.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΑ

«Μούδιασαν» Μασούτης, Σκλαβενίτης, Lidl: Η κίνηση του Βασιλόπουλου τελειώνει τον ανταγωνισμό στα σούπερ μάρκετ

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK

Ο ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει στα ράφια των σούπερ μάρκετ τα ρούχα της πολωνικής εταιρείας Pepco, σύμφωνα με το Euro2day.gr.

Σε ποια καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος θα μπουν τα ρούχα της Pepco

Ειδικότερα, καταστήματα Pepco μέσα στα εν λόγω σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσουν σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαϊδα και Κομοτηνή, με την Πολωνική εταιρεία να επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες.

Η Pepco ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022, ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2022.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με νέα πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου την Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεων της στα 1,98 δισ. ευρώ, -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά-, και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.

Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος, καθώς μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού» το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.

«Δεν υπερκερδίζουμε. Τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει και επενδύσει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία» υπογράμμισε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας.

Ο ίδιος, που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά, εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022.

Στον σχεδιασμό της αλυσίδας είναι τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρυμμένος θησαυρός στον Τιτανικό: Βρήκαν αντικείμενο του πλουσιότερου επιβάτη και το πούλησαν 1.370.000 ευρώ

Efi Nika

Μην το ξανακάνεις: Ο σοβαρός λόγος που δεν πρέπει ποτέ να πετάς το υγρό που έχει το γιαούρτι με το που το ανοίγεις – ΒΙΝΤΕΟ

Efi Nika

Γιατί το να προσπαθούμε να είμαστε τέλειοι γονείς δεν είναι υγιές [έρευνα]

Efi Nika