Newsitamea.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Πότε θα δοθούν τα κουπόνια απο το κοινωνικό μέρισμα για τα δωρεάν λαπτοπ και tablet!!!

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK

76a4354047a56af23dc2c83bbba2a0a9_L

Πότε θα δοθούν τα κουπόνια απο το κοινωνικό μέρισμα για τα δωρεάν λαπτοπ και tablet!!!

 

Ηδη ανοικτή είναι εδώ και λίγες ημέρες η ειδική ιστοσελίδα e-inclusion.gr όπου μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου θα αναρτηθούν τα κουπόνια (voucher) που θα δώσουν δωρεάν σε 289.300 δικαιούχους του Κοινωνικού Μερίσματος, laptop ή tablet και internet για ένα χρόνο και οι δικαιούχοι θα μπορούν να τα εκτυπώνουν για να απευθυνθούν στα συμμετέχοντα στο πρόγραμμα καταστήματα ώστε να πάρουν τον δωρεάν εξοπλισμό για την πρόσβαση στο διαδίκτυο

Οι ημερομηνίες κατά τις οποίες οι ωφελούμενοι πολίτες θα μπορούν να κάνουν έκδοση και χρήση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης θα ανακοινωθούν, σύντομα, με τη δημοσίευση της Πρόσκλησης του ΤΕΕ που ουσιστικά θα σημάνει και την ένρξη του προγράμματος. Εκτός απο το πρόγραμμα μένουν οι ένστολοι που έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα

δείτε εδώ τα Κριτήρια Συμμετοχής και την Διαδικασία Εξαργύρωσης Κουπονιού

Απαντήσεις σε πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα Ψηφιακή Αλληλεγγύη που θα παρέχει δωρεάν λαπτοπ, tablet και ίντερνετ για 12 μήνες σε όσους πήραν το κοινωνικό μέρισμα και ανήκουν στις 8 Περιφέρειες της χώρας, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δίνει η ΕΔΕΤ στην ειδική ιστοσελίδα e-inclusion.gr που άνοιξε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Ειδικότερα σύμφωνα με τον οδηγό της ΕΔΕΤ με την μέθοδο των ερωτήσεων και απαντήσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με την Ψηφιακή Αλληλεγγύη και τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Το πρόγραμμα θα παρέχει την χορήγηση δωρεάν λαπτοπ tablet και ιντερνετ για όσους πήραν το κοινωνικο μέρισμα. Τα κουπόνια που είναι απαραίτητα για τους δικαιούχους δεν έχουν ακόμη αναρτηθεί και αναμένεται να γίνει η ανάρτηση τους στα μέσα του μήνα. Οι δικαιούχοι θα μπορούν να τα εκτυπώνουν και να απευθύνονται στα καταστήματα  που συμμετέχουν ως πάροχοι στο πρόγραμμα Ψηφιακή Αλληλεγγύη.

Η ΕΔΕΤ επίσης δίνει οδηγίες και σχετικά με τα καταστήματα που επιθυμούν να  συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Ψηφιακή Αλληλεγγύη

Ακολουθούν όλες οι λεπτομέρειες για την Ψηφιακή Αλληλεγγύη μέσω ερωτήσεων και απαντήσεων

1. Είμαι ωφελούμενος του κοινωνικού μερίσματος και κατοικώ στην Αττική/Θεσσαλονίκη. Μπορώ να συμμετέχω στη Δράση;

Δικαιούχοι του κουπονιού είναι όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες του κοινωνικού μερίσματος που κατοικούν στις 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη), όπως ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία και τηρούνται στο ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ). Ως διεύθυνση κατοικίας των δυνητικά δικαιούχων πολιτών, λογίζεται αυτή που ήταν καταχωρισμένη στο μητρώο του TAXIS την ημερομηνία έκδοσης της πρόσκλησης της δράσης.

2. Είμαι ένστολος και έλαβα την προβλεπόμενη από το ν.4254 εφάπαξ χρηματική ενίσχυση. Συγκαταλέγομαι στους δικαιούχους της Δράσης;

Όχι, δικαιούχοι της Δράσης είναι μόνο όσοι έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα και ταυτόχρονα κατοικούν σε μία από τις 8 περιφέρειες αμιγούς σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη).

3. Ο/Η σύζυγός μου έλαβε το κοινωνικό μέρισμα αλλά όταν συνδέομαι στην εφαρμογή δεν εμφανίζομαι ως δικαιούχος της Δράσης. Τί μπορώ να κάνω;

Για την εξακρίβωση της επιλεξιμότητας για τη Δράση θα πρέπει στην εφαρμογή να συνδέεται με τους κωδικούς του/της στο TAXIS, ο αιτών/ούσα του κοινωνικού μερίσματος και όχι ο/η σύζυγός του/της.
4. Πληρούσα τις προϋποθέσεις του ν.4254 για να λάβω το κοινωνικό μέρισμα, αλλά δεν υπέβαλα αίτηση. Μπορώ να συμμετέχω στη Δράση;

Όχι, δεν είστε δικαιούχος αν δεν έχετε λάβει το κοινωνικό μέρισμα.
5. Πληρούσα τις προϋποθέσεις του ν.4254 για να λάβω το κοινωνικό μέρισμα, υπέβαλα αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα αλλά δεν έχω λάβει ακόμα το βοήθημα. Δικαιούμαι να συμμετέχω στη Δράση;

Για να είστε δικαιούχος της Δράσης θα πρέπει να έχετε υποβάλει οριστική αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα και να έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή σας.
6. Δεν θέλω να λάβω υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης σε χρήση ΤΠΕ. Μπορώ να αξιοποιήσω τα 60 ευρώ της επιδότησης στις άλλες 2 παρεχόμενες παροχές (εξοπλισμός, διαδικτυακή σύνδεση);

Όχι, εφόσον δεν επιθυμείτε τις προαιρετικές υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης σε χρήση ΤΠΕ, το ποσό της σχετικής επιδότησης δεν μπορεί να προστεθεί στο ποσό της επιδότησής σας για αγορά laptop/netbook/tablet ή απόκτηση διαδικτυακής σύνδεσης.
7. Μπορώ να αποκτήσω παροχή ακριβότερη από το επιχορηγούμενο ποσό για αυτήν την κατηγορία παροχής;

Ναι, μπορείτε συμπληρώνοντας μόνος/η σας τη διαφορά κόστους.

8. Επέλεξα παροχή φθηνότερη από το μέγιστο επιχορηγούμενο ποσό για τη συγκεκριμένη κατηγορία παροχής. Μπορώ να μεταφέρω τη διαφορά για την απόκτηση άλλης κατηγορίας παροχής;

Όχι, η διαφορά τιμής δεν δύναται να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία παροχής, ούτε να εξαργυρωθεί με μετρητά.
9. Θα επιβαρυνθώ με τα έξοδα απόκτησης του απαραίτητου εξοπλισμού σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο;

Όχι, ο απαραίτητος εξοπλισμός σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο (π.χ. modem για σύνδεση σε adsl/vdsl, usb stick για σύνδεση στο 3G/4G δίκτυο, δορυφορικό πιάτο για σύνδεση στο δορυφορικό δίκτυο), όπου απαιτείται, βαραίνει στο σύνολό του, αποκλειστικά τον Πάροχο/Προμηθευτή και παρέχεται δωρεάν στον ωφελούμενο.
10. Είμαι δικαιούχος του κοινωνικού μερίσματος στην Περιφέρεια της Πελοποννήσου. Μπορώ να κάνω συμβόλαιο ευρυζωνικής σύνδεσης στην Αθήνα;

Όχι, δεν μπορείτε να αποκτήσετε ευρυζωνική σύνδεση σε περιοχή διαφορετική της Περιφέρειάς σας.
11. Μπορώ να ασκήσω το δικαίωμά μου της επιδότησης σε κατάστημα περιοχής που δεν ανήκει στις 8 επιλέξιμες Περιφέρειες Σύγκλισης;

Ναι, μπορείτε να εξαργυρώσετε το ηλεκτρονικό σας κουπόνι σε οποιοδήποτε κατάστημα συμμετέχει στη δράση.
12. Μπορώ να μεταβιβάσω το δικαίωμα της επιδότησης σε συγγενικό πρόσωπο;

Όχι, το δικαίωμα της επιδότησης είναι αυστηρά προσωπικό και δεν μεταβιβάζεται.
13. Μπορώ αντί για 1 tablet να αγοράσω 2 tablets αξιοποιώντας την επιδότηση;

Όχι, κάθε δικαιούχος μπορεί να αποκτήσει μία και μόνο συσκευή, αξιοποιώντας τη σχετική επιδότηση.
14. Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία που επιτρέπεται να ασκήσω το δικαίωμα της επιδότησης;

Ως καταληκτική ημερομηνία έχει οριστεί η 30/06/2015.
15. Οι παροχές που απέκτησα μέσω της Δράσης δεν καλύπτουν πλέον τις ανάγκες μου. Μπορώ να τις διακόψω/μεταπωλήσω;

Ο ωφελούμενος υποχρεούται:

α) Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέσω της Δράσης μέχρι 31/10/2015.

β) Να διατηρήσει τον εξοπλισμό που προμηθεύτηκε μέσω της Δράσης μέχρι 31/12/2015.

Πάροχοι/Προμηθευτές
1. Είμαι πιστοποιημένος πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με δυνατότητα σύναψης τηλεπικοινωνιακού συμβολαίου. Ποιες παροχές μπορώ να διαθέσω μέσω της δράσης;

Οι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι δύνανται να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για εγγραφή στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών του ΤΕΕ παρέχοντας:

το σύνολο των παροχών της δράσης, εάν διαθέτουν νόμιμα αδειοδοτημένους χώρους πώλησης ηλεκτρονικών ειδών και υπηρεσιών (καταστήματα), στους οποίους είναι δυνατή η φυσική προσέλευση των ωφελούμενων της δράσης.

 

ή εναλλακτικά

μόνο τηλεπικοινωνιακά συμβόλαια διαδικτυακής σύνδεσης, μέσω της συνεργασίας τους, στο πλαίσιο της δράσης, με Παρόχους/Προμηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών διαθέτοντας τις υπόλοιπες δύο παροχές της δράσης.
2. Με ποιον τρόπο θα υποβάλλω τα δικαιολογητικά μου για τη συμμετοχή στη δράση ως Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος ή ως Εμπορική Επιχείρηση Πώλησης Υπολογιστικού Εξοπλισμού;

Τα δικαιολογητικά εγγραφής των Παρόχων/Προμηθευτών στο Μητρώο υποβάλλονται σε ηλεκτρονική μορφή μαζί με την υποβολή της αίτησης συμμετοχής.

Όλα τα ηλεκτρονικά έγγραφα θα πρέπει να είναι σε μορφή pdf και εφόσον τα έγγραφα, για κάποια κατηγορία εκ των παραπάνω δικαιολογητικών, είναι περισσότερα από ένα, θα μεταφορτώνονται σε συμπιεσμένη μορφή (zip).

Τα δικαιολογητικά αυτά θα πρέπει να τεκμηριώνουν τα στοιχεία που ο ενδιαφερόμενος Πάροχος/Προμηθευτής έχει συμπληρώσει στην αίτηση συμμετοχής του.

Ο Πάροχος/Προμηθευτής υποχρεούται να αποστείλει όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά πρωτότυπα ή νομίμως θεωρημένα στη διεύθυνση: Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, Γραφείο Υποδοχής Voucher, Νίκης 4, TK 105 36, Αθήνα, 1ος όροφος, το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της αίτησης και ένταξής του στο Μητρώο.

Ο φάκελος των δικαιολογητικών θα πρέπει να φέρει αυτοκόλλητη ετικέτα της δράσης, η οποία είναι διαθέσιμη προς εκτύπωση στην ιστοσελίδα της δράσης.
3. Πώς θα ενημερωθώ για την έκβαση της αίτησης εγγραφής μου στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών;

Η έγκριση (ή απόρριψη) της αίτησης εγγραφής του ενδιαφερόμενου Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου ή της Εμπορικής Επιχείρησης Πώλησης Υπολογιστικού Εξοπλισμού στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών γίνεται από το ΤΕΕ ηλεκτρονικά, μέσω του Υποσυστήματος του Μητρώου Παρόχων/Προμηθευτών του ΠΣ της δράσης.

Το ΤΕΕ ενημερώνει τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους ή τις Εμπορικές Επιχειρήσεις Πώλησης Υπολογιστικού Εξοπλισμού για την έγκριση (ή την απόρριψη) της αίτησης εγγραφής τους και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email), ενώ σε περίπτωση απόρριψης σημειώνεται και ο λόγος αυτής.

Το ΤΕΕ δεν έχει υποχρέωση να ενημερώνει εγγράφως ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο τους ενδιαφερόμενους.
4. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης εγγραφής μου στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών;

Οι ενδιαφερόμενοι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι ή οι Εμπορικές Επιχειρήσεις Πώλησης Υπολογιστικού Εξοπλισμού έχουν δικαίωμα υποβολής ενστάσεων επί του αποτελέσματος της εξέτασης των αιτήσεων εγγραφής και των συνοδευτικών δικαιολογητικών,εντός τριών (3) ημερών από την ανακοίνωση του σχετικού αποτελέσματος από το ΤΕΕ μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, με απαντητικό email σε αυτήν. Το ΤΕΕ διαχειρίζεται την ένσταση και αποστέλλει και πάλι ηλεκτρονικά την απάντησή του εντός 10 ημερών από την παραλαβή της ένστασης.
5. Με πόσες ενεργές προσφορές μπορώ να συμμετέχω στη Δράση;

Κάθε Πάροχος/Προμηθευτής που επιθυμεί να συμμετέχει στη Δράση πρέπει να έχει δημοσιευμένα:

α. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι δεκαπέντε (15) προϊόντα εξοπλισμού ΤΠΕ

β. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι δεκαπέντε (15) προϊόντα σύνδεσης στο διαδίκτυο

γ. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι πέντε (5) προϊόντα Συμβουλευτικής Υποστήριξης/Ενημέρωσης
6. Μπορώ να τροποποιώ τις προσφορές με τις οποίες συμμετέχω στη Δράση;

Καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής της δράσης τα προσφερόμενα από τους Παρόχους/Προμηθευτές προϊόντα μπορούν να τροποποιούνται, εντός όμως των ορίων του ελάχιστου και μέγιστου επιτρεπόμενου πλήθους ανά κατηγορία παροχής.
7. Αν εξαντληθεί το απόθεμα που διαθέτω από ένα παρεχόμενο προϊόν τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να αποσύρετε τη σχετική προσφορά από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης και από το δικτυακό τόπο του καταστήματός σας.
8. Διαθέτω προσφορά ευρυζωνικής σύνδεσης αξίας 7 ευρώ μηνιαίως . Ποιο είναι το ποσό που θα λάβω από το πρόγραμμα ?

Το ποσό που θα λάβετε από το πρόγραμμα θα είναι 7 ευρώ μηνιαίως.
9. Διαθέτω προσφορά ευρυζωνικής σύνδεσης αξίας 15 ευρώ μηνιαίως. Ποιο είναι το ποσό που θα λάβω από το πρόγραμμα ?

Το ποσό που θα λάβετε από το πρόγραμμα θα είναι 12 ευρώ μηνιαίως, διότι αυτό είναι το μέγιστο προβλεπόμενο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ευρυζωνικής σύνδεσης.
10. Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία που επιτρέπεται να ασκήσει το δικαίωμα της επιδότησης ένας δικαιούχος;

Ως καταληκτική ημερομηνία έχει οριστεί η 30/06/2015.

 

 

dikaiologitika.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ξεχάστε όσα ξέρατε: Αλλάζουν όλα στα ΜΜΜ, έτσι θα πληρώνουμε για τις μετακινήσεις σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό και Τραμ – ΦΩΤΟ

Efi Nika

Νόμιζαν πως ήταν ξύλο και τελικά ήταν νεκρός άνθρωπος: Δεύτερος νεκρός από πνιγμό στην χώρα, σοκ σε παραλία

Efi Nika

Με τα όχι χτίζονται οι ζωές…

Efi Nika