9:49 Μαθησιακές δυσκολίες

Μαθησιακές δυσκολίες είναι μια κατάταξη μεταξύ των οποίων πολλοί τομείς της λειτουργίας στην οποία ένα άτομο έχει δυσκολία μάθησης…..

σε ένα τυπικό τρόπο, που προκαλείται συνήθως από έναν αστάθμητο παράγοντα ή παράγοντες. Ενώ μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές μάθησης συχνά χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, οι δύο διαφέρουν. Μαθησιακές δυσκολίες είναι όταν ένα άτομο έχει σημαντικά προβλήματα μάθησης σε ένα ακαδημαϊκό χώρο. Τα προβλήματα αυτά, ωστόσο, δεν είναι αρκετά για να δικαιολογούν την επίσημη διάγνωση. Διαταραχή μάθησης, από την άλλη πλευρά, είναι μια επίσημη κλινική διάγνωση, οπότε το άτομο πληροί ορισμένα κριτήρια, όπως προσδιορίζεται από έναν επαγγελματία (ψυχολόγο, παιδίατρο, κλπ.) Η διαφορά είναι στο βαθμό, τη συχνότητα και την ένταση των συμπτωμάτων που αναφέρθηκαν και τα προβλήματα, και ως εκ τούτου οι δύο δεν πρέπει να συγχέονται.

Ο άγνωστος παράγοντας είναι η διαταραχή που επηρεάζει την εγκεφαλική ικανότητα να λαμβάνει και να επεξεργάζεται πληροφορίες. Η διαταραχή αυτή μπορεί να είναι προβληματική για ένα άτομο να μάθει τόσο γρήγορα ή με τον ίδιο τρόπο όπως και κάποιος που δεν επηρεάζεται από μαθησιακές δυσκολίες. Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες έχουν πρόβλημα να εκτελεί συγκεκριμένους τύπους δεξιοτήτων ή τη διεκπεραίωση των καθηκόντων αν αφεθεί να καταλάβω τα πράγματα έξω από τον εαυτό τους ή αν διδάσκονται σε συμβατικούς τρόπους.
Ορισμένες μορφές της μάθησης αναπηρία είναι ανίατη. παραπομπή που απαιτείται ] Εντούτοις, με την κατάλληλη γνωστική / ακαδημαϊκή παρεμβάσεις, πολλοί μπορούν να ξεπεραστούν. παραπομπή που απαιτείται ] Τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις που συχνά είναι διάχυτη σε όλη τη διάρκεια της ζωής.Ανάλογα με τον τύπο και τη σοβαρότητα της αναπηρίας, οι παρεμβάσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει το άτομο να μάθει τις στρατηγικές που θα ενισχύσουν τη μελλοντική επιτυχία. Ορισμένες παρεμβάσεις μπορεί να είναι αρκετά απλοϊκή, ενώ άλλοι είναι περίπλοκα και σύνθετα. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς θα είναι ένα μέρος της παρέμβασης όσον αφορά το πώς θα βοηθήσει το άτομο στην επιτυχή ολοκλήρωση διάφορες εργασίες. Οι σχολικοί ψυχολόγοι αρκετά συχνά να βοηθήσει να σχεδιάσει την παρέμβαση, και συντονίζει την εκτέλεση της παρέμβασης με τους δασκάλους και τους γονείς. Κοινωνική υποστήριξη βελτιώνει τη μάθηση για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

Related posts

Αντόν Τσέχωφ: Οι καλλιεργημένοι άνθρωποι ξέρουν να σέβονται…

Θρήvoς στη Θεσσαλονίκη: Πέθανε παιδί 3,5 ετών από παρβοϊό – Συναγερμός σε παιδικό σταθμό με 11 κρούσματα

Αρθρίτιδα στα γόνατα: Πώς επηρεάζει τον κίνδυνο το ποδήλατο