Home » Είναι τόσο «κακό» το φαγητό μετά τις οκτώ το βράδυ;
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Είναι τόσο «κακό» το φαγητό μετά τις οκτώ το βράδυ;

Υπάρχουν πολλές έρευνες γύρω από το ποια είναι τελικά η κατάλληλη ώρα για τα γεύματά μας -και φυσικά η κάθε μία με διαφορετικό συμπέρασμα (έτσι για να μην ξέρουμε τι μας γίνεται)!

Το αιώνιο ερώτημα, λοιπόν, παραμένει: «Τι ώρα μπορώ να τρώω βραδινό;» Μετά από ένα καλό «ψάξιμο» πληροφοριών και ερωτήσεων συγκεντρώσαμε παρακάτω κάποια πρακτικά tips που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν στην ώρα των γευμάτων.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα γεύματος

Όλα εξαρτώνται από το πρόγραμμα και τον τρόπο ζωής μας. Κάποιος ο οποίος ξυπνάει 5 το πρωί δεν μπορεί να φάει μεσημεριανό την ίδια ώρα με κάποιον που θα ξυπνήσει στις οκτώ το πρωί. Οπότε καταλαβαίνεις ότι το μότο «δεν κάνει να τρώμε μετά τις οκτώ» είναι ένας μύθος! Σύμφωνα με τον διαιτολόγο Farah Fahad, η ιδανική ώρα για βραδινό είναι τρεις ώρες πριν κοιμηθούμε, ακριβώς επειδή όταν τελικά θα πέσουμε για ύπνο, θα έχουμε χωνέψει το φαγητό μας.

  • Φάτε όταν είστε πεινασμένοι και μόνο τότε

Συχνά τρώμε ακόμα και όταν δεν πεινάμε πολύ. Αυτό όμως μπορεί να δημιουργήσει ζημιά στο μεταβολισμό μας. Όταν είμαστε πεινασμένοι, το σώμα μας ζητάει θερμίδες. Αν εμείς, λοιπόν, πάμε και «μπουκώνουμε» τον οργανισμό μας όταν δεν πεινάει, όταν δεν ζητάει θερμίδες, αυτόματα θα αποθηκεύσει το φαγητό που φάγαμε σαν λίπος, ακριβώς επειδή δεν το χρειάζεται εκείνη τη στιγμή!

  • Αποφεύγουμε τους υδατάνθρακες

Η πρόσληψη υδατανθράκων, ειδικά την ώρα του βραδινού γεύματος, όπως ζυμαρικά, τηγανιτά, ψωμί και άλλα πολλά πρέπει να περιορίζονται κατά πολύ! Οι υδατάνθρακες μετατρέπονται σε ζάχαρη στο αίμα μας και ακριβώς επειδή εκείνη τη στιγμή θα πάμε να «συναντήσουμε» το κρεβάτι μας, η ενέργεια αυτή δεν χρησιμοποιείται και μετατρέπεται (σε τι άλλο;) σε λίπος! Οπότε κάνε μια πιο ελαφριά και ενδιαφέρουσα επιλογή, όπως μια σαλάτα.

  • Και τι γίνεται με τις μεταμεσονύκτιες λιγούρες;

Σε διαβεβαιώνω ότι μπορείς να φας χωρίς ενοχές ένα σνακ με βάση την πρωτεΐνη, όπως μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με λίγο τυρί, εναλλακτικά μια χούφτα αμύγδαλα ή ένα γιαούρτι με λίγο μέλι ή κομματάκια μήλου. Τι νόμιζες; Ότι θα μπορούσες να φας προφιτερόλ χωρίς καμία συνέπεια; Θα το ήθελα και εγώ πολύ, αλλά για να κρατήσουμε τη σιλουέτα μας απαιτούνται θυσίες!




ΠΗΓΗ: www.onmed.gr ,  Queen.gr


ΔΕΙΤΕ περισσότερα
loading...
loading...

Αρχείο