Τι πρέπει να τρώτε και τι όχι στις «δύσκολες» μέρες της περιόδου

Διαδώστε αυτό το άρθρο:

Για πολλές γυναίκες οι μέρες της περιόδου είναι αρκετά δύσκολες πριν και κατά τη διάρκειά της.

Εκνευρισμός και νεύρα χωρίς λόγο, ημικρανίες, ατονία, κόπωση, ψυχολογικές μεταπτώσεις, πρήξιμο αλλά και πολλές λιγούρες, είναι από τα συνηθισμένα συμπτώματα μιας γυναίκας μερικές μέρες πριν από την έμμηνο ρύση.

Τελευταία αρκετοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι το έντονο προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο , όπως ονομάζεται, εμφανίζεται στις γυναίκες που έχουν έλλειψη μελατονίνης, της ορμόνης δηλαδή που ρυθμίζει το βιολογικό ρολόι του σώματος και εκκρίνεται κατά τη διάρκεια της νύχτας από το κέντρο εγκεφάλου.

Όμως, μεγάλο ρόλο και παίζει και η διατροφή. Ειδικότερα, υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που βοηθούν και ορισμένες που αντενδείκνυνται για το διάστημα της εμμήνου ρύσεως.

Loading...
 

Τι μπορείτε να τρώτε:

-Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά
-Άπαχο κρέας καθώς είναι πλούσιο σε σίδηρο, απαραίτητο στον οργανισμό ειδικά αυτές τις ημέρες.
-Τροφές όπως ο σολομός, ο λιναρόσπορος και τα καρύδια ανακουφίζουν τον οργανισμό από τις κράμπες.
-Φρούτα και λαχανικά (μπανάνες, πεπόνι, ντομάτα, αγγούρι). Σχεδόν όλα τα λαχανικά βοηθούν στην αποβολή υγρών.
-Προϊόντα πλούσια σε φυτικές ίνες.
-Ανάλατοι ξηροί καρποί (με μέτρο).

Τι δεν πρέπει να τρώτε:

-Πρόχειρα φαγητά και δη τηγανιτά ή πλούσια σε αλάτι.
-Γλυκά (προτιμήστε του κουταλιού αλλά με μέτρο!)
-Καφεϊνη. Η καφεΐνη συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και αφυδατώνει το σώμα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε πονοκεφάλους και πιθανόν να αυξήσει τη νευρικότητα κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Τip: Προσπαθήστε να τρώτε μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να μειώνετε το αίσθημα της πείνας και παράλληλα να διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης.


 

ΠΗΓΗ: www.onmed.gr , Μothersblog.gr

loading...
loading...
Loading...