ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Πώς να μπείτε ξανά σε (διατροφική) ισορροπία μετά το Πάσχα

Πώς να μπείτε ξανά σε (διατροφική) ισορροπία μετά το Πάσχα

Δεν χρειάζεται να τρέφεστε 3 ημέρες με χυμούς, ούτε να τιμωρήσετε τον εαυτό σας με πείνα επειδή το παράκανε λίγο με το αρνί και τη μαγειρίτσα. Πρέπει απλώς να τον βάλετε ξανά σε μια υγιεινή διατροφική ρουτίνα που θα τον… «ξεφουσκώσει», χαρίζοντας ευεξία και ενέργεια.

Το ψυγείο έχει ακόμη αρνί που περίσσεψε, ενώ στο ψωμί κάνει παρέα και λίγο πασχαλινό τσουρέκι λίγο παραπέρα, μέχρι να καταλήξει στο πιάτο σας. Το Πάσχα δεν έχει καλά-καλά περάσει, αλλά το φούσκωμα που επήλθε εύλογα μετά τη λιτότητα της Μεγάλης Εβδομάδας και την κραιπάλη του Μεγάλου Σαββάτου και της Κυριακής του Πάσχα έχει αρχίσει να σας ενοχλεί και η ενέργειά σας σας εγκαταλείπει. Μπορείτε, όμως, γρήγορα να επανέλθετε στα φυσιολογικά, με μερικές διατροφικές συμβουλές που θα σας αποτοξινώσουν, θα σας ξεφουσκώσουν και θα διώξουν το ψυχολογικό και πραγματικό βάρος που αισθάνεστε. Σημειώνετε;

Καταναλώνετε κανονικά τα γεύματά σας
Μην μπείτε στην παγίδα να «κόβετε» γεύματα για να χάσετε κιλά και να σας φύγει το φούσκωμα. Βάλτε τον οργανισμό σας πάλι σε φυσιολογικό ρυθμό, όπου θα τρώει τακτικά, κάθε 3 ώρες, όλα τα γεύματα της ημέρας και 2 σνακ ενδιάμεσα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, φροντίστε να μειώσετε ποσότητα από τα βασικά γεύματα, να μειώσετε τα πολλά κορεσμένα λιπαρά, τα τηγανητά, το ψωμί, τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα γλυκά και να επικεντρωθείτε σε όσπρια, λαχανικά, ψάρι και πιο αραιά κρέας χωρίς λίπος. Έτσι θα επιτύχετε καλύτερο έλεγχο των σακχάρων στο αίμα και θα έχετε έναν καλά ρυθμισμένο οργανισμό που μπορεί να χάσει πιο εύκολα λίπος.

Πώς να μπείτε ξανά σε (διατροφική) ισορροπία μετά το Πάσχα

Loading...

Μειώστε το αλάτι και αυξήστε το κάλιο
Όπως ήδη γνωρίζετε, το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών, συν του ότι ανεβάζει την αρτηριακή πίεση, η οποία έχει ανέβει αρκετά μετά την κατανάλωση όλων αυτών των πασχαλινών εδεσμάτων. Μειώστε το και συμβάλλετε στην ταχύτερη απέκκρισή του από τον οργανισμό, καταναλώνοντας περισσότερο κάλιο, από τροφές όπως η μπανάνα, η πατάτα, το πορτοκάλι, μπρόκολο, αγκινάρα, όσπρια, μανιτάρια, ντομάτα. Συνεχίστε την κατανάλωση καλιούχων τροφών, για να δείτε πόσο γρήγορα θα αντιμετωπίσετε την κατακράτηση και θα ξεφουσκώσετε.

loading...

Επιλέξτε τροφές που βοηθούν
Κάνοντας έξυπνες και ενημερωμένες επιλογές, μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας να ισορροπήσει μετά το Πάσχα πιο εύκολα. Τα μήλα, για παράδειγμα, συμβάλλουν στην υγεία του στομαχιού και παίζουν ρόλο στη λειτουργία του εντέρου, το οποίο μπορεί να έχει μπλοκάρει από τα πολλά λιπαρά του Πάσχα. Τα παντζάρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάλιο και μαγνήσιο, ενώ παίζουν ρόλο στη μείωση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων. Τα σπαράγγια περιέχουν υψηλά επίπεδα ινουλίνης, η οποία βοηθάει την πέψη και η πιπερόριζα διεγείρει τη χώνεψη. Δείτε κι άλλες τροφές εδώ.

Πώς να μπείτε ξανά σε (διατροφική) ισορροπία μετά το Πάσχα

Μην υπερβάλλετε στις στερήσεις
Σίγουρα η σωστή διατροφή, ειδικά μετά από κραιπάλες, απαιτεί έλεγχο. Δεν χρειάζεται, όμως, να αυτοτιμωρείστε επειδή ξεφύγατε το Πάσχα. Μειώστε τα γλυκά και τους πειρασμούς, αλλά επιτρέψτε στον εαυτό σας να καταναλώσει μικρές ποσότητες από αγαπημένες θερμιδογόνες τροφές, χωρίς όμως να υπερβάλλετε! Φάτε ένα κι όχι δύο κομμάτια πίτσα και λίγη μαύρη σοκολάτα αντί για ολόκληρο κομμάτι τούρτα.

Προτιμήστε την ολική άλεση
Από το ψωμί, μέχρι τα δημητριακά πρωινού και από τα ζυμαρικά μέχρι τα κράκερ σας, πείτε «ναι» στην ολική άλεση και προτιμήστε τα… μαύρα! Οι φυτικές τους ίνες είναι κάτι που χρειάζεστε για να βοηθήσετε τη λειτουργία του εντέρου σας αυτές τις ημέρες, να απαλλαγείτε από ενδεχόμενο φούσκωμα δυσκοιλιότητας και να λάβετε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο, φώσφορο κ.λπ.

Πώς να μπείτε ξανά σε (διατροφική) ισορροπία μετά το Πάσχα

Ενυδατωθείτε
Η σωστή ενυδάτωση παίζει πάντα σημαντικό ρόλο στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού και σε περιόδους που χρειαζόμαστε αποτοξίνωση. Υπάρχουν, άλλωστε, πολλές ενδείξεις ότι η ήπια αφυδάτωση μπερδεύεται συχνά με το αίσθημα της πείνας και πολλοί καταλήγουν να τρώνε, αντί να πίνουν νερό. Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό και υγρά (τσάι, χυμούς κ.λπ.) μέσα στην ημέρα, φτάνοντας τα 6-8 ποτήρια. Αν πρόκειται να πιείτε αλκοόλ, πιείτε οπωσδήποτε νερό πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια κατανάλωσής του.

Βγείτε έξω
Δεν εννοούμε για φαγητό και ποτά, αλλά για άσκηση! Αν δεν είστε φίλοι του γυμναστηρίου ή κάποιου αθλήματος, τότε φροντίστε να ξεκινήσετε το περπάτημα, τις βόλτες με τα πόδια, την άσκηση στη φύση τώρα που ο καιρός είναι καλός, το ποδήλατο κ.ο.κ. Εκτός του ότι θα αλλάξει τη διάθεσή σας, θα σας βοηθήσει να κάψετε και θερμίδες και να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να «ξυπνήσει».


 

ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr

Προσαρμοσμένη αναζήτηση