ΥΓΕΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ

Καθημερινές συνήθειες που σου φαίνονται αθώες αλλά τελικά βλάπτουν τον οργανισμό σου

Μερικές φιλικές συμβουλές που σίγουρα τις χρειάζεσαι!

Έχεις ένα 24ωρο πλήρες. Πριν καλά καλά σηκωθείς από το κρεβάτι, κοιτάς emails και το βράδυ σε βρίσκει ξανά στην ίδια θέση. Υπάρχουν όμως μερικές καιημερινές συνήθειες οι οποίες μας φαίνονται αθώες αλλά δεν είναι. Στην πραγματικότητα τις αγαπάμε (μερικές δηλαδή) χωρίς όμως να σκεφτόμαστε πως είναι βλαβερές για την υγεία μας.

Πάμε να τις δούμε για να καταλάβεις.

Loading...
 
  1. Όσο βρίσκεσαι στο γραφείο κάθεσαι σε μια καρέκλα πάνω από 8 ώρες την ημέρα. Sorry, ίσως και λίγες παραπάνω. Γυρνώντας στο σπίτι σου αντί να πας να γυμναστείς ή τέλος πάντων να βγεις μια βόλτα (έστω και μέχρι το περίπτερο) καταλήγεις πάλι να κάθεσαι στον αγαπημένο σου καναπέ. Έρευνες έχουν δείξει πως η καθιστική ζωή αυξάνει τις πιθανότητες για διαβήτη, κατάθλιψη και καρδιακή προσβολή. Εντάξει, και σπίτι να μη γυρίσεις, ίσως το βράδυ σε βρει να κάθεσαι σε μία καρέκλα σε κάποια καφετέρια ή μπαρ.
  2. Μόλις γυρίσεις το βράδυ σπίτι, κάνεις ντους και βάλεις πιτζάμες σε πιάνει μια μανία να δεις τη μία σειρά μετά την άλλη και να παρακολουθήσεις κάθε πιθανή εκπομπή στην τηλεόραση. Ακόμα και αυτές που δε σου αρέσουν. Εν τέλει, καταλήγεις να κοιμάσαι λιγότερο από 6 ώρες την ημέρα. Ο ελλιπής ύπνος μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να φέρει στον οργανισμό σου, όπως για παράδειγμα κατάθλιψη, παχυσαρκία, άνοια, πρόωρη γήρανση και πολλά άλλα.Ο οχτάωρος ύπνος είναι απαραίτητος για τη διατήρηση της καλής υγείας.
  3.  Ο social media addicted είσαι εσύ αφού περνάς πολλές ώρες της ημέρας σου χαζεύοντας στο tablet ή το κινητό σου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σκύβεις διαρκώς μπροστά στην οθόνη και φυσικά να επιβαρύνεις τον αυχένα σου. Όσο μπορείς τουλάχιστον χρησιμοποίησε το pc σου του οποίου η οθόνη είναι μεγαλύτερη και στο ίδιο ύψος με τα μάτια σου.
  4.  Κάθε πρωί που φεύγεις από το σπίτι μετατρέπεις την τσάντα σου σε μικρή… βαλίτσα. Ρίχνεις κάθε αντικείμενο που πιθανότατα θα χρειαστείς μέσα στη μέρα. Κλειδιά, πορτοφόλι, καλλυντικά, μαντηλάκια, ατζέντα, κινητό… και η τσάντα καταλήγει να ζυγίζει όσο… εσύ! Έχει παρατηρηθεί πως οι βαριές τσάντες είναι υπεύθυνες για πιθανά προβλήματα στη σπονδυλική στήλη και στους ώμους.
  5. Προτιμάς τα παχυντικά σνακς αντί για τα φρούτα ή τις μπάρες δημητριακών. Μας έχεις ακούσει πολλές φορές  να στο λέμε, να στο ξαναλέμε και αλλά μία επανάληψη ίσως σου βάλει μυαλό. Ναι, πρέπει πια να καταλάβεις πως πρέπει να παίρνεις μαζί σου μερικά φρούτα στη δουλειά.

 

ΠΗΓΗ: www.onmed.gr , Queen.gr

loading...
loading...
Loading...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση