ΥΓΕΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ

Έχεις άγχος; 3 τρόποι για να το μειώσεις

9635928900047875817

Μία βουτιά στις συμβουλές των ειδικών για την καταπολέμηση του στρες, του άγχους και της έντασης. Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να απεγκλωβιστούμε γρήγορα από αυτές τις συνθήκες. Τι να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το άγχος;

Η ολιστική ψυχίατρος, βελονίστρια και δασκάλα γιόγκα Ellen Vora γράφει στο mindbodygreen τρεις τρόπους, οι οποίοι μπορούν να μειώσουν το άγχος μας, επαναφέροντάς μας σε καταστάσεις ηρεμίας και συγκέντρωσης. Ποιοι είναι αυτοί;

Σταθεροποιούμε το σάκχαρο στο αίμα μας

Η Vora εξηγεί πως τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα είναι άμεσα συνυφασμένα με το άγχος για αυτό προτείνει ως λύση τη σταθεροποίηση του.

Loading...

Ειδικότερα, αναφέρει πως η σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα βρίσκεται στη μη κατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων υδατανθράκων, ενώ προτείνει την κατανάλωση υγιεινών λιπαρών και πρωτεϊνών, όπως οι γλυκοπατάτες.

Έχεις άγχος; 3 τρόποι για να το μειώσεις

Η συνολική αναθεώρηση στη διατροφή μας μπορεί να έχει θετικές συνέπειες στον οργανισμό μας και ως εκ τούτου καλύτερη αντιμετώπιση στο στρες. Προτείνει την χρήση δύο υλικών, όπως το βούτυρο αμυγδάλου και το λάδι καρύδας, ώστε να σταθεροποιούμε το σάκχαρο στο αίμα.

Κόβουμε την καφεΐνη

Ο καφές είναι ίσως μία από τις αγαπημένες συνήθειες – τελετουργικό σε πολλούς πολιτισμούς και για αυτό είναι πολύ δύσκολο να τον κόψουμε. Από την άλλη η ζεστασιά του, η παρηγοριά του και η νοστιμιά του είναι ακόμη τρεις λόγοι που συμβάλλουν στην κατανάλωσή του.

Ωστόσο, η καφεΐνη κάνει το σώμα μας πιο επιρρεπές στο άγχος σε συνδυασμό με την πολυάσχολη ζωή μας.

Για αυτόν τον λόγο η Vora προτείνει την σταδιακή του μειώση, καθώς ο καφές φουλάρει το νευρικό μας σύστημα και δεν το ηρεμεί.

Έχεις άγχος; 3 τρόποι για να το μειώσεις

Συγκεκριμένα λέει πως αν πίνουμε 3 καφέδες μπορούμε να τους μειώσουμε στους δύο και ούτω καθεξής, ενώ είναι προτιμότερο να πίνουμε πράσινο τσάι και όχι μαύρο. Η αφαίρεση της καφεϊνης από το σώμα μας, μπορεί να μας κάνει πιο ανθεκτικούς στην πίεση και να μειώσει τα επίπεδα του άγχους μας.

Δίνουμε στον εαυτό μας 2 λεπτά να αναπνεύσει

Η Vora σημειώνει πως ο καθένας από εμάς έχει δύο λεπτά στη διάθεσή του για να αναπνεύσει. Οι ασκήσεις αναπνοής είναι το καλύτερο αντίδοτο στο άγχος, οι οποίες βάζουν το σώμα κατευθείαν σε κατάσταση χαλάρωσης.

Έχεις άγχος; 3 τρόποι για να το μειώσεις

Οι ασκήσεις αναπνοής είναι χαλαρωτικές, αποτελεσματικές και είναι δωρεάν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Η Vora προτείνει την άσκηση αναπνοής 4-2-4. Εισπνέουμε κρατώντας 4 μετρήσεις, κρατάμε την αναπνοή μας με 2 μετρήσεις και εκπνέουμε κρατώντας πάλι 4 μετρήσεις. Η Vora λέει πως αυτήν την άσκηση αξίζει να την κάνουμε για 2 λεπτά την ημέρα, περιορίζοντας έστω και για λίγο το άγχος μας.


 

Πηγή: www.pathfinder.gr

loading...