ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΓΕΙΑ

7 πράγματα που μπορείτε να κάνετε εάν προσπαθείτε να χάσετε το λίπος της κοιλιάς

Το λίπος της κοιλιάς δεν θα το χάσετε κάνοντας απλώς λίγες ασκήσεις γυμναστικής αν και βοηθούν και αυτές. Αν θέλετε να κάψετε το ενοχλητικό επιπλέον λίπος, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στη συνολική εικόνα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσέξετε τη διατροφή σας, την προετοιμασία του σώματός σας πριν τη γυμναστική όπως και την ψυχική σας υγεία.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε μία λίστα με 7 εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους για να αποβάλετε το περιττό λίπος της κοιλιάς. Αναφέρουμε από τρόπους άσκησης μέχρι τον καθορισμό της κατάλληλης ποσότητας ύπνου. Είναι πάντα σημαντικό να έχετε υπόψη ότι η διατήρηση της υγείας είναι ένας συνδυασμός εξισορροπημένης διατροφής και άσκησης.

  1. Να είστε σε συνεχή κίνηση.

Μέσω της συνεχούς κίνησης, θα κάψετε το λίπος στην κοιλιά όπως και οπουδήποτε αλλού. Αν επικεντρωθείτε σε οποιαδήποτε άσκηση που θα αυξήσει τους παλμούς της καρδιάς σας, όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία ή το κολύμπι, το λίπος θα καεί άμεσα.

Loading...
 
  1. Τεντωθείτε πριν κάνετε κοιλιακές ασκήσεις.

Μην αρχίσετε κατευθείαν τις κοιλιακές ασκήσεις. Εάν δεν προθερμανθείτε, το σώμα σας θα βασιστεί περισσότερο στους γοφούς και την πλάτη για να κάνετε τις ασκήσεις και όχι στους μυς, όπως θέλετε.

  1. Να κοιμάστε καλά.

Σύμφωνα με μία έρευνα, που διήρκεσε για 5 χρόνια, όσοι κοιμούνταν 6-7 ώρες το βράδυ είχαν λιγότερο λίπος στην κοιλιά σε σχέση με όσους κοιμούνταν λιγότερο από 5 ώρες και περισσότερο σε σχέση με όσους κοιμούνταν περισσότερες από 8 ώρες.

  1. Να καταναλώνετε πρωτεΐνες

Μία διατροφή που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες μπορεί να σας προστατέψει από την αντίσταση του οργανισμού στη δράση της  ινσουλίνης. Αυτό είναι θετικό καθώς, όσο μεγαλώνετε, ο οργανισμός σας αρχίζει να παράγει περισσότερη ινσουλίνη και αν δεν προστατευθεί από την αντίσταση του οργανισμού στη δράση της αυτό σημαίνει ότι θα αυξάνεται και το λίπος στην κοιλιά. Το ότι λαμβάνετε πρωτεΐνες δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε μόνο κρέας. Προσθέστε σκόνη πρωτεΐνης στο ποτό σας και τρώτε περισσότερα καρύδια.    

  1. Διατηρήστε χαμηλό το επίπεδο του άγχους σας.

Όλοι μας αντιμετωπίζουμε στρες με τον ένα ή άλλο τρόπο. Ωστόσο, ο τρόπος αντιμετώπισής του είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Επικεντρωθείτε στη χαλάρωση με τους φίλους και την οικογένειά σας, δοκιμάστε να κάνετε διαλογισμό και αρχίστε να ασκείστε για να αποβάλετε την αρνητική ενέργεια. Όταν νιώθετε λιγότερο αγχωμένοι, θα κάνετε καλύτερες επιλογές γενικά.

  1. Θα θέλατε λίγο ξύδι;

Σύμφωνα με μία Ιαπωνική έρευνα, σε όσους κατανάλωναν 1 κουτάλι της σούπας (ή και δύο) καθημερινά για 8 εβδομάδες μειώθηκε το λίπος στον οργανισμό τους. Οι ειδικοί ισχυρίζονται πως η οξύτητα του ξυδιού είναι εκείνη που παράγει πρωτεΐνες που καίνε το λίπος. Βάλτε ξύδι και στη σαλάτα σας.

  1. Να πίνετε αρκετό νερό.

Το λίπος στην κοιλιά ενδέχεται να σας κάνει να αισθάνεστε πρήξιμο. Ωστόσο, εάν θέλετε να αποβάλετε αυτό το λίπος, είναι σημαντικό να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Εάν καταναλώνετε τη συνιστώμενη δόση (8 ποτήρια την ημέρα), ο μεταβολισμός σας θα είναι ελεγχόμενος και ο οργανισμός σας θα λειτουργεί καλύτερα. Έτσι, και οι ασκήσεις σας θα είναι πιο αποτελεσματικές.

Επιμέλεια κειμένου   Σωτηριάδου Χριστίνα


 

.

loading...
loading...
Loading...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση