ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΘΕΡΑΠΕΙΑ

4 τροφές που δεν ξέρατε ότι μπορείτε να βάλετε στην ψησταριά

4 τροφές που δεν ξέρατε ότι μπορείτε να βάλετε στην ψησταριά

Το σημαντικό στα μύδια είναι να κρατήσετε τα ζουμιά τους στο εσωτερικό

Τα μπιφτέκια, οι μπριζόλες και τα λουκάνικα είναι πάντα οι πρωταγωνιστές της ψησταριάς. Τι θα λέγατε, όμως, να ρίξουμε φως και σε άλλες τροφές που μπορείτε να ψήσετε έξω, για αλλαγή;

Μύδια
Τα θαλασσινά στην ψησταριά, ειδικά οι γαρίδες, είναι πλέον κλασική γεύση στο μπάρμπεκιου, οι περισσότεροι, όμως, δεν γνωρίζουν πόσο εύκολο είναι να ψήσουν μύδια. Φροντίστε να είναι εντελώς κλειστά πριν τα ψήσετε και βγάζετε κάθε μύδι ξεχωριστά από την ψησταριά, μόλις ανοίξει. Το σημαντικό είναι να κρατήσετε τα ζουμιά τους στο εσωτερικό και μην ξεχνάτε ότι είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ευεργετικά για την υγεία.

Καρδιά μαρουλιού
Βάζοντας καρδιές μαρουλιού στην ψησταριά, απελευθερώνονται φυσικά σάκχαρα και δημιουργούν μια καπνιστή γεύση. Πριν τις βάλετε στην ψησταριά, προσθέστε λίγο ελαιόλαδο, μπαλσάμικο, αλάτι και πιπέρι και προσέξτε να μην «αρπάξουν» τα φύλλα του.

4 τροφές που δεν ξέρατε ότι μπορείτε να βάλετε στην ψησταριά

Ανανάς στο γκριλ: υγιεινό και διαφορετικό επιδόρπιο

Loading...

Ανανάς
Στα περισσότερα μπέρμπεκιου σερβίρονται και επιδόρπια και ο ανανάς είναι η ιδανική και πρωτότυπη επιλογή, χαρίζοντας στον οργανισμό μπόλικη βιταμίνη C. Κόψτε τον ανανά σε φέτες, βάλτε τες στην ψησταριά και όσο ψήνονται, προσθέστε τους λίγο μέλι, χυμό lime και κανέλα. Προσέχετε την κάθε φέτα ξεχωριστά μην «αρπάξει» και υπολογίστε 2-4 λεπτά, μέχρι να πάρουν χρώμα και να γίνουν τρυφερές.

loading...

Ενταμάμε
Ποιος χρειάζεται εστιατόριο για σούσι, όταν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ψησταριά του σπιτιού του και να φτιάξει ένα υπέροχο γεύμα; Τα φασόλια σόγιας (ενταμάμε) αποτελούν σημαντική πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, με χαμηλά επίπεδα λιπαρών και σακχάρων, και ψήνοντάς τα στο γκριλ είναι ένας καλός τρόπος να βγάλετε τη φυσική τους γεύση. Ρίξτε τους λίγο ελαιόλαδο και σησαμέλαιο και απλώστε το κάθε ένα ξεχωριστά, ψήνοντας κάθε πλευρά μέχρι να πάρει χρώμα, δηλαδή περίπου 5 λεπτά. Μόλις τελειώσετε, ρίξτε τους αλάτι και σερβίρετε με λίγη σάλτσα σόγιας.

 


 

ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr

Προσαρμοσμένη αναζήτηση