4 συνήθειες που καταστρέφουν τις αρθρώσεις σας

bigstock-Running-injury-leg-accident-s-121708931

Φροντίζετε να καταναλώνετε ψάρι και ελαιόλαδο για να προστατεύσετε την καρδιά σας, να έχετε πολλά χόμπι για να κρατήσετε τον εγκέφαλό σας νέο και να κοιμάστε αρκετά για να μην γεράσει πρόωρα το δέρμα σας. Πόσο συχνά σκέφτεστε όμως την υγεία των αρθρώσεών σας; Αναλογιστήκατε ποτέ μήπως κάποιες από τις συνήθειες που έχετε υιοθετήσει καταπονούν το σκελετικό σας σύστημα;

Δείτε τέσσερις συνήθειες που μπορεί να βλάψουν τις αρθρώσεις σας μακροπρόθεσμα.

1. Γυμνάζεστε, αλλά κάνετε μόνο τρέξιμο

Τέσσερις συνήθειες που καταστρέφουν τις αρθρώσεις σας

Loading...

Το τρέξιμο είναι μια εξαιρετική μορφή καρδιοαναπνευστικής άσκησης, δεν εξασφαλίζει όπως μυϊκή δύναμη και ευλυγισία. Η μυϊκή ενδυνάμωση είναι απαραίτητη συμπληρωματικά με άλλες μορφές γυμναστικής ώστε να προστατεύσετε τις αρθρώσεις σας.

2. Δεν έχετε απαλλαγεί από τα περιττά κιλά

Τέσσερις συνήθειες που καταστρέφουν τις αρθρώσεις σας

Το επιπρόσθετο βάρος καταπονεί τον σκελετό, ιδιαίτερα σε δραστηριότητες που συνεπάγονται κραδασμούς, όπως το τρέξιμο.

3. Δεν κάνετε διατάσεις

Τέσσερις συνήθειες που καταστρέφουν τις αρθρώσεις σας

Η καλή υγεία των αρθρώσεων εξασφαλίζεται από τον συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας. Πρέπει λοιπόν να αφιερώνετε χρόνο τόσο στις ασκήσεις ενδυνάμωσης όσο και στις διατάσεις.

4. Πιέζετε πολύ το σώμα σας

Τέσσερις συνήθειες που καταστρέφουν τις αρθρώσεις σας

Η γυμναστική υψηλής έντασης (π.χ. υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση – HIIT) δεν είναι η μόνη μορφή άσκησης που συνδέεται με τραυματισμούς στις αρθρώσεις. Η γιόγκα και οι ασκήσεις Πιλάτες, αν και είναι ιδανική γυμναστική για ενίσχυση της μυϊκής δύναμης και της ευλυγισίας, μπορεί να οδηγήσουν σε καταπόνηση των αρθρώσεων εάν πιέζετε το σώμα σας να ξεπεράσει το μέγιστο εύρος κίνησης που μπορεί να φτάσει.


ΠΗΓΗ: www.onmed.gr

loading...

loading...
Loading...

Διαφημίσεις