4 επιστημονικοί λόγοι να κοιμάσαι γυμνός

9636232318012511196

Βγάλε τα ρούχα και πέσε γυμνός στο κρεβάτι. Το λέει η επιστήμη. Μόνο φρόντισε να έχεις άλλους τρόπους να ζεσταίνεσαι. Δε θέλουμε να σε πάρουμε στον λαιμό μας, ειδικά τώρα που το κρύο άρχισε να γίνεται αισθητό.

Ο καλός και ποιοτικός ύπνος μπορεί να μειώσει το στρες, να χαλαρώσει τον εγκέφαλο, να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, να γεμίσει αυξήσει τα επίπεδα αυτοπεποίθησης, ενώ παίζει ρόλο ακόμα και στις πιθανότητες των ανδρών να γίνουν μπαμπάδες. Αλλά, μήπως ο καλός ύπνος να είναι ο… γυμνός ύπνος;

Δεν αποκλείεται. Το αντίθετο, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του κλινικού ψυχολόγου και εξειδικευμένου στη συναισθηματική νοημοσύνη, Δρ Travis Braderry, στο Forbes, υπάρχουν 4 επιστημονικοί λόγοι για να πέφτεις στο κρεβάτι γυμνός. Ποιοι είναι αυτοί;

Loading...

Κοιμάσαι καλύτερα

Ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ διαπίστωσε πως όταν καταφέρνουμε να μειώσουμε τη θερμοκρασία του δέρματός μας, κατά τη διάρκεια του ύπνου, αυτός γίνεται βαθύτερος και ποιοτικότερος, καθώς έτσι μειώνονται τα απότομα ξυπνήματα μέσα στη νύχτα. Ποιος καλύτερος τρόπος να μειωθεί η θερμοκρασία μας, από το να κοιμόμαστε γυμνοί;

4 επιστημονικοί λόγοι να κοιμάσαι γυμνός

Όσο για το πόσο σημαντικός είναι ο καλός ύπνος; Πέραν των γνωστών οφελών που προαναφέραμε, πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ κατέληξε στο συμπέρασμα πως όταν κοιμόμαστε καλά, το μυαλό μας απομακρύνει τοξικές πρωτεΐνες από τους νευρώνες μας, οι οποίες είναι υποπροϊόντα της νευρωνικής δραστηριότητας όταν είμαστε ξύπνιοι.

Σε αντίθετη περίπτωση, όταν δηλαδή δεν απολαμβάνουμε τον ύπνο μας, οι τοξικές πρωτεΐνες παραμένουν στα κύτταρα του εγκεφάλου μας και τελικά αλλοιώνουν την ικανότητά μας να σκεφτούμε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιβραδύνεται η ικανότητα της επεξεργασίας των πληροφοριών που λαμβάνουμε, ενώ “σκοτώνεται” η δημιουργικότητά μας και δεν μπορούμε να βρούμε λύση στα προβλήματά μας.

Καταπολεμάς το στρες

Το χρόνιο άγχος και η συμβίωση με το στρες για μεγάλα διαστήματα είναι ό,τι χειρότερο μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας, καθώς έτσι καταλήγουμε με εξασθενημένο ανοσοποιητικό και αυξάνουμε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, κατάθλιψης, παχυσαρκίας και μείωσης των γνωστικών ικανοτήτων.

Το στρες, ουσιαστικά, επηρεάζει τα επίπεδα της κορτιζόλης και η σωστή ανάπαυση είναι ο τρόπος που έχουμε στη διάθεσή μας ώστε να βοηθήσουμε στην αποκατάσταση της πρέπουσας ισορροπίας. Με δεδομένα ότι (α) ο ύπνος είναι η «απόλυτη» ξεκούραση και (β) ο ύπνος χωρίς ρούχα μας βοηθάει να κοιμόμαστε καλύτερα, το συμπέρασμα είναι προφανές.

Επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, διατηρώντας τον εαυτό μας δροσερό κατά τη διάρκεια του ύπνου, επιταχύνουμε τον μεταβολισμό μας, ο οποίος παραμένει σε «υψηλές στροφές» την ημέρα που ακολουθεί, βοηθώντας, όποιον το επιθυμεί, να χάσει βάρος.

Εκτός από την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού, διαπιστώθηκε πως αφαιρώντας τα ρούχα μας, βελτιώνουμε την κυκλοφορία του αίματος, κάτι που είναι, προφανώς, καλό για την καρδιά. Τέλος, ο καλύτερος ποιοτικά ύπνος που προσφέρει η απελευθέρωση από τα ρούχα, συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής αυξητικής ορμόνης και μελατονίνης, οι οποίες έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες.

Χτίζεις αυτοπεποίθηση

Η αυτοπεποίθηση και η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας είναι ο πυλώνας της ευτυχίας. Μεταξύ άλλων, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης, οι άνθρωποι που έχουν αυτοπεποίθηση κερδίζουν περισσότερα χρήματα στην εργασία τους και έχουν περισσότερες ευκαιρίες προώθησης στην καριέρα τους.

4 επιστημονικοί λόγοι να κοιμάσαι γυμνός

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να νιώσουμε καλύτερα και πιο άνετα με τον εαυτό μας, λέει ο Δρ Bradbeerry, από το να συμφιλιωθούμε με τη γυμνή του αλήθεια. Η συμφιλίωση μετατρέπεται σύντομα σε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας αι αυξημένη αυτοεκτίμηση και αυτά με τη σειρά τους, οικοδομούν την υγιή μας αυτοπεποίθηση.


Πηγή: www.pathfinder.gr

loading...

loading...
Loading...

Διαφημίσεις