Newsitamea.gr
AMEA news ΥΓΕΙΑ

00:15 Θεραπευτική ιππασία

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια                                                                                                                                Η θεραπευτική ιππασία (επίσης γνωστή ως ιπποειδών με τη βοήθεια δραστηριότητα ή προσαρμοστική οδήγηση) χρησιμοποιείται για να διδάξει δεξιότητες ιππασίας για άτομα με ειδικές ανάγκες. Θεραπευτική ιππασία είναι ευεργετική για παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν με οποιαδήποτε από ένα ευρύ φάσμα των γνωστικών, φυσική, και συναισθηματικές συνθήκες…..

Equine-υποβοηθούμενες δραστηριότητες

Ένα θεραπευτικό πρόγραμμα ιππασία συχνά διδάσκεται από ένα εθνικό πιστοποιημένο εκπαιδευτή. Σε μια ιπποειδών με τη βοήθεια δραστηριότητα (ΕΑΑ) πρόγραμμα, ένα πιστοποιημένο ή ειδικά εκπαιδευμένο δάσκαλο ιππασίας διδάσκει ένα άτομο με αναπηρία πώς να οδηγούν ένα άλογο. Ωστόσο, σε συνεργασία με τα άλογα μπορούν να προσφέρουν κάτι περισσότερο από ιππασία δεξιότητες – οι συμμετέχοντες μπορούν να μάθουν, επίσης, τη συντροφικότητα, την υπευθυνότητα, την εμπιστοσύνη, την ηγεσία, την επαγγελματική και εκπαιδευτική δεξιότητες, και μπορούν να προσφέρουν χώρους του ανταγωνισμού σε διάφορους κλάδους ιππασία. Η οδήγηση ενός αλόγου παρέχει μια μοναδική ψυχαγωγική ή ψυχαγωγική δραστηριότητα για πολλούς. Υπάρχουν πολλά αθλήματα στα οποία τα άτομα με αναπηρία μπορούν να συμμετάσχουν στο να ενισχύσει τη ζωή τους και την επίτευξη της κοινωνικής και φυσικής κατάστασης (όπως των Ειδικών Ολυμπιακών προγράμματα, για τα άτομα με νοητική αναπηρία). Εκατοντάδες προγράμματα (και πολλές οργανώσεις) υπάρχουν σε όλο τον κόσμο που είναι αφιερωμένο στην ιππασία ή φροντίδα αλόγων στο πλαίσιο μιας γνωστικής ή άλλη αναπηρία.
Ένας φοιτητής, ο οποίος αλληλεπιδρά με το άλογο του ή της μπορεί να παρατείνει αυτή την αλληλεπίδραση με τους άλλους και να σχηματίσουν σημαντικές σχέσεις με τους ανθρώπους. Η οικοδόμηση μιας σχέσης με ένα ζώο είναι πολύ ανταμείβοντας από πολλές απόψεις? Για ένα άτομο με μια συναισθηματική, κοινωνική ή ψυχολογική αναπηρία, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση ενός ζώου δείχνει στο μαθητή πόσο σημαντικό αυτός ή αυτή είναι? Μπορούν στη συνέχεια να εφαρμόσει αυτό το νέο- αποκτήσει αυτοεκτίμηση στις προσωπικές σχέσεις. Ένα άλογο μπορεί επίσης να βοηθήσει το άτομο να αισθάνεται τον έλεγχο της κατάστασής του, αφού στην αντιμετώπιση με τα άλογα, υπάρχει μια άμεση σχέση μεταξύ της δράσης και αντίδρασης. Για να μάθετε πώς να φροντίσει για (και βόλτα) ένα άλογο, ένας φοιτητής θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να επικοινωνούν αποτελεσματικά τόσο με άλογο και εκπαιδευτής. Με τον τρόπο αυτό ιππασία είναι μια κοινωνική δραστηριότητα, αλλά μπορεί να είναι λιγότερο τρομακτικό για αυτούς άβολα σε κοινωνικές καταστάσεις. Ιππασίας ένα άλογο είναι επίσης μια μοναδική εμπειρία, και βοηθά εξουσιοδοτήσει ένα άτομο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συνδεθούν με άλλους σε προσωπικό επίπεδο. Η μερικές φορές-απρόβλεπτη φύση των ζώων και καταστάσεις δημιουργεί επίσης μια πραγματική ζωή-περιβάλλον στο οποίο ένας μαθητής μπορεί να αντιμετωπίσει τους φόβους του ή της, και να προσαρμοστεί σε καταστάσεις πέρα ​​από τον έλεγχό τους. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες αγάπη που έχει ένα ήσυχο, ήρεμο περιβάλλον, όπως και τα άλογα, έτσι ώστε να μπορούν να διδάξουν ο ένας στον άλλο πολλά πράγματα.

[ Επεξεργασία ]Ιστορία

Ο όρος θεραπευτική ιππασία χρησιμοποιήθηκε αρχικά στη Γερμανία για την αντιμετώπιση ορθοπεδικών δυσλειτουργίες, όπως η σκολίωση . Ο γιατρός θα συμμετάσχει ένα φυσιοθεραπευτή και έναν ειδικά εκπαιδευμένο άλογο και εκπαιδευτής για να αντιμετωπίσει τη δύναμη και δυσλειτουργία ορθοπεδικό για ένα έτος, μετά την οποία η ασθενής εξήλθε.Η φυσική θεραπευτής εργάστηκε με τον ιατρό και τον ασθενή να επιτύχει τους στόχους του ασθενούς, και ο εκπαιδευτής ήταν υπεύθυνη για το άλογο. Αυτό έγινε αργότερα γνωστό ως ιπποθεραπεία στις ΗΠΑ.
Ένα ιδιαίτερο είδος ιπποθεραπεία είναι “huifbedrijden” ή βαγόνι-κρεβάτι ιππασία , που αναπτύχθηκε στην Ολλανδία τη δεκαετία του 1990.

[ edit ]Στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά

Η Επαγγελματική Ένωση της Θεραπευτικής Horsemanship (PATH) πιστοποιεί κέντρα που παρέχουν μια ποικιλία από ευεργετικές υπηρεσίες σε άτομα με ειδικές ανάγκες. [1] Η Equine Assisted Learning Ανάπτυξης και Σύνδεσης (EAGALA) επικεντρώνεται περισσότερο στις ψυχικής υγείας πτυχές της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης-ιπποειδών, και παρέχει πιστοποίηση για την ψυχική υγεία των ιπποειδών και επαγγελματίες. [2]
PATH χωρίζει αυτές τις υπηρεσίες σε δύο γενικές κατηγορίες – “Ιπποειδών-Assisted Δραστηριότητα” και “Ιπποειδών-Assisted Therapy». Equine-υποβοηθούμενες δραστηριότητες είναι οι υπηρεσίες που παρέχονται από έναν εκπαιδευμένο επαγγελματία και να επικεντρωθεί στην αναψυχή, την ψυχαγωγία, τον αθλητισμό και την εκπαίδευση. Παραδείγματα των ιπποειδών-υποβοηθούμενες δραστηριότητες είναι θεραπευτική ιππασία, οδήγηση μεταφορά, θόλοι, και ιπποειδών-διευκολυνόμενη μάθηση. Οι δραστηριότητες αυτές βασίζονται σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο? Δεξιότητες διδάσκονται σε αναβάτες, vaulters και φοιτητές. Η επαγγελματική καθοδήγηση της εμπειρίας είναι μια ειδικά εκπαιδευμένη, PATH-πιστοποιημένο εκπαιδευτή. Εκπαίδευση των επαγγελματιών με τους παρέχει τεχνογνωσία σε εξειδικευμένα, προσαρμοστικές μεθόδους διδασκαλίας που επιτρέπουν στα άτομα με ποικίλες αναπηρίες για να μάθουν τις δεξιότητες και την εμπειρία ιππασίας το περιβάλλον των ιπποειδών.
Στον Καναδά, τα κέντρα και εκπαιδευτές που ρυθμίζονται από CanTRA, επίσης γνωστό ως The Canadian Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας.

[ edit ]Αυτισμός

Η θεραπευτική ιππασία έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τα άτομα με αυτισμό . [3] [4] [5] [6] Η δραστηριότητα αυτή, δήλωσε προς όφελος της επικοινωνίας, κινητικές δεξιότητες, κοινωνικές δεξιότητες και ενός αυτιστικού ατόμου. Προκαλεί επίσης βελτίωση σε απαντήσεις σε λεκτική και εξωτερικά ερεθίσματα και χαλάρωση. Οι άνθρωποι με αυτισμό δεν μπορεί να αγνοήσει μία έννοια και ας αναλάβει άλλο τρόπο οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν. Αντ ‘αυτού, θα δείτε, μυρωδιά, να ακούσουμε, γεύση, και να αισθάνονται, και ότι όλοι ταυτόχρονα δίνοντάς τους ένα είδος αισθητηριακή υπερφόρτωση ότι δεν μπορούν να χειριστούν. αρχική έρευνα; ] Η οδήγηση ενός αλόγου βοηθά να επικεντρωθεί μόνο στο έργο που κάνουν και όχι από ό, τι όλα μεμιάς.
Equine επιδοτούμενες δραστηριότητες λειτουργούν σχεδόν όπως ένα σύστημα ανταμοιβής. Όταν ένα παιδί με φτωχές δεξιότητες επικοινωνίας θέλει το άλογο να περπατήσει θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια λεκτική εντολή να κινηθεί το άλογο μπροστά τους δίνει κίνητρο για να δοθούν σε αυτή την εντολή. Επίσης, θα αρχίσουν να οικοδομήσει έναν δεσμό με το άλογο, καθώς και με τους διαχειριστές του αλόγου. Παρά το γεγονός ότι τα άλογα οδήγησε κατά τη διάρκεια της θεραπείας μαθήματα μαθαίνουν να τραβήξει τα χαλινάρια για να μετακινήσετε το άλογο σε μία ή την άλλη κατεύθυνση. Επίσης, μερικές φορές τα παιχνίδια με το άλογο, ενώ θα βελτιώσει τις κινητικές δεξιότητες. Αυτά θα μπορούσαν να φθάνει μέχρι να αρπάξει κάτι ή δίνοντας στο χειριστή ένα υψηλό πέντε. Τα άτομα με αυτισμό θα μάθουν να αλληλεπιδρούν με τους χειριστές άλογα να μεταφέρω τους ό, τι θέλουν το άλογο να κάνει. Αν θέλουν το άλογο να περπατήσει πρέπει να μάθουν από το χειριστή πώς να ζητήσει από το άλογο για να το κάνουμε αυτό. Επίσης, βοηθά να επικεντρωθεί σε κάτι έξω από τον εαυτό τους η οποία είναι μια δυσκολία για τα άτομα με αυτισμό.

[ edit ]Ασφάλεια

Πολλοί άνθρωποι μπορεί να ρωτήσω αν είναι ασφαλές για κάποιον με κακή κινητήρα και δεξιότητες επικοινωνίας για να οδηγούν με ένα άλογο. Όμως, ενώ υπάρχουν πάντα κάποιοι κίνδυνοι που εμπλέκονται όλα τα προληπτικά μέτρα λαμβάνονται. Υπάρχουν πλευρά περιπατητές που βοηθούν στη σταθεροποίηση της παιδί και το άλογο που ταιριάζει με το επίπεδο ικανότητας του αναβάτη. Οι υποστηρικτές υποστηρίζουν ότι τα οφέλη της θεραπευτικής ιππασίας κατά πολύ υπερτερούν των κινδύνων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σάκχαρο: Ποιες είναι οι φυσιολογικές τιμές σε κάθε ηλικία

Efi Nika

Μπορώ να πιω αλκοόλ όσο παίρνω αντιβίωση;

Efi Nika

«Πράσινο φως» για την πρώτη ιδιωτική Ιατρική Σχολή στην Ελλάδα – Ποιος επιχειρηματικός όμιλος είναι από πίσω

Efi Nika