Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK
Είναι γνωστό ότι το παιδί με Δυσλεξία όταν έρχεται αντιμέτωπο με γλωσσικές πληροφορίες συνήθως μπερδεύεται και συγχέει το νόημα όσων διαβάζει. Αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που το Δυσλεξικό παιδί αρνείται να διαβάσει ένα εξωσχολικό βιβλίο.
Μέσα απο ασκήσεις που βοηθούν στην ανάγνωση, στο μηχανικό της μέρος (ροή, συλλαβισμός) αλλά και στο λειτουργικό της έργο (καταλαβαίνω αυτό που διαβάζω) προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον Δυσλεξικό αναγνώστη.
Όταν ένα παιδί με Δυσλεξία διαβάζει ένα κείμενο για να το βοηθήσουμε να καταλάβει μπορούμε να του κάνουμε τις εξής ερωτήσεις με σκοπό τη δημιουργία συνειρμών και δημιουργικής σκέψης:
- Να καταλαβαίνει την κύρια ιδέα. “Η βασική ιδέα είναι…..”
- Να χρησιμοποιεί αυτά που ξέρει για να βγάζουν νόημα αυτά που διαβάζει. “Αυτό μάλλον σημαίνει…..”
- Να κάνει ερωτήσεις όσο διαβάζει. “Αναρωτιέμαι….”
- Να κάνει εικόνα αυτά που διαβάζει. “Στο μυαλό μου, βλέπω….”
- Να προβλέπει. “Προβλέπω ότι….”
dyslexiaathome.blogspot.gr