Η συσχέτιση μεταξύ του υγιούς μεταβολισμού και του καρκίνου στο κόλον. Πώς να βελτιώσετε την υγεία σας

Διαδώστε αυτό το άρθρο:

Υπάρχει και άλλος λόγος για τον οποίο πρέπει να προσέξετε το μεταβολισμό σας. Σύμφωνα με μία έρευνα που δημοσιεύτηκε από την Αμερικανική Εταιρεία Ερευνών για τον καρκίνο, οι γυναίκες φυσιολογικού βάρους αλλά με ασταθή μεταβολισμό, έπειτα από την εμμηνόπαυση έχουν αρκετά μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο κόλον σε σχέση με τις γυναίκες που έχουν σταθερό μεταβολισμό.

Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα καθώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, το 30% των ενηλίκων φυσιολογικού βάρους παγκοσμίως έχει ασταθή μεταβολισμό. Αυτό το γεγονός προκαλεί έκπληξη καθώς ο μεταβολισμός σχετίζεται με την παχυσαρκία. Ο μεταβολισμός ενός ανθρώπου θεωρείται ασταθής όταν το άτομο εμφανίζει τουλάχιστον τρία από τα ακόλουθα συμπτώματα: «αυξημένη περιφέρεια στη μέση, αυξημένη πίεση του αίματος, αυξημένο επίπεδο γλυκόζης και χαμηλό επίπεδο χοληστερίνης HDL».

Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 5000 γυναίκες που είχαν περάσει το στάδιο της εμμηνόπαυσης, βρέθηκε ότι όσες είχαν ασταθή μεταβολισμό «εμφάνιζαν κατά 2 τουλάχιστον φορές περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου στο κόλον» σε σχέση με τις γυναίκες που είχαν σταθερό μεταβολισμό. Τα ευρήματα αυτά είναι πολύ σημαντικά, δεδομένου του ότι ο καρκίνος στο κόλον είναι από τους πιο συχνούς καρκίνους για τις γυναίκες στην Αμερική. Μόνο ο καρκίνος του στήθους και των πνευμόνων διαγιγνώσκονται πιο συχνά.

Loading...
 

Η διατήρηση σταθερού μεταβολισμού είναι σημαντική και για τα δύο φύλα και για όλες τις ηλικίες. Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να ενημερωθείτε για τους πιο εγκεκριμένους επιστημονικά τρόπους διατήρησης του μεταβολισμού:

  1. Πράσινο τσάι. Σύμφωνα με μία έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Journal of the American College of Nutrition (Εφημερίδα για το Αμερικανικό Κολλέγιο Διατροφής), η κατανάλωση 5-6 φλιτζανιών πράσινου τσαγιού ημερησίως βοηθάει στη διατήρηση σταθερού μεταβολισμού. Άλλο ένα θετικό είναι ότι το πράσινο τσάι βοηθάει και στη διατήρηση της υγείας του καρδιαγγειακού συστήματος.
  1. Τρόφιμα ολικής αλέσεως. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας ανέλυσαν διάφορες έρευνες αντικείμενο των οποίων ήταν η επίδραση των διαιτητικών ινών και των τροφίμων ολικής αλέσεως στο μεταβολισμό. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι διαιτητικές ίνες συντελούν στη διατήρηση του ελέγχου του βάρους και βοηθούν στο μεταβολισμό των υδατανθράκων. Ωστόσο, χρειάζεται να γίνουν περισσότερες έρευνες. Επομένως, είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τη σωστή ποσότητα διαιτητικών ινών και τροφίμων ολικής αλέσεως που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας έτσι ώστε να βοηθήσετε το μεταβολισμό σας.
  1. Γάλα. Σύμφωνα με μία έρευνα του 2013, βρέθηκε ότι οι πρωτεΐνες που περιέχονται στα γαλακτοκομικά προϊόντα μειώνουν τη μάζα του σώματος και βοηθούν το μεταβολισμό.  
  1. Προβιοτικά. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα προβιοτικά, τα οποία επιλεκτικά μεταλλάσσουν τη μικροχλωρίδα στο έντερο, ενισχύουν το μεταβολισμό και την υγεία του παχέoς εντέρου.
  1. Υδρόβια γυμναστική. Η υδρόβια γυμναστική είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διατηρηθείτε σε φόρμα και ειδικά για όσους η γυμναστική επί δαπέδου θα ήταν καταστροφική ή δύσκολη. Παρόλο που οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Οτάγκο στη Νέα Ζηλανδία τονίζουν ότι είναι απαραίτητη η διεξαγωγή περισσότερων ερευνών για να επιβεβαιωθεί η αποτελεσματικότητα αυτού του είδους άσκησης στο μεταβολισμό, επισημαίνουν ότι η τακτική υδρόβια γυμναστική είναι ωφέλιμη για την καρδιοαναπνευστική λειτουργία, την ενίσχυση της δύναμης και την κατανομή του λίπους στο σώμα.

Επιμέλεια κειμένου: Σωτηριάδου Χριστίνα


 

Πηγή κειμένου και εικόνας remedydaily.com

loading...
loading...
Loading...